[LUGOS] Apache + PHP ... IMP, HORDE itd.

Klemen Vodopivec klemen-lugos at virtuni.net
Wed Feb 12 09:55:57 CET 2003

Zivjo!

Najbolje da postavis PHP4, ki pride zraven debiana. Ko se ti stvar nalozi
pojdi v /etc/apache/httpd.conf, odkomentiraj
AddType za php
ter tudi nekje bos nasel
LoadModule php4_module ...
Tudi to odkomentiraj, ce je komentirano. Restartaj apacha, pojdi v
/var/www (default od debiana), naredi eno skripto
<?php
phpinfo();
?>
z imenom skripta.php ter pojdi z browserjem na
http://moj.streznik/scripta.php

Ce dobis nekaj drugega kot zgornji source PHP deluje, nadaljuj z IMPjem.

--
lp, Klemen