Apache + PHP ... IMP, HORDE itd.

Dr. Kham drkham at educy.si
Wed Feb 12 09:39:18 CET 2003

Lep pozdrav!

Po dolgotrajnem razbijanju glave sem se odloèil, da se obrnem na experte.

Torej, takšen je moj problem:
Na Debianu Woody (latest) sem instaliral IMP, kar mi je avtomatièno
inštaliralo tudi PHP3 in nekaj PHP4-* paketov. V prvo je delovalo, vendar
... ko sem želel pognati neko drugo zadevo, ki pa je imela konènico .php,
in ne php3, mi je ni obdelalo (Apache mi je poslal kar celo php datoteko).
Potem sem pridno pobrskal po googlu, php.net, apache ... in nastavil tisti
AddType application/x-httpd-php3 .php3 in dodal še .php, pa je bilo isto
... potem sem želel instalirati še php4 in tudi ni delovalo. Na koncu sem
imel vsega zadosti in sem removal vse skupaj in na novo instaliral imp,
horde, apche, php ... in uganite ... ni delovalo.

Pri vsem skupaj pa me moti to, da v nobenem logu nièe ne piše v zvezi s tem.
Dragi guruji, kaj bi lahko bilo narobe?

-- Iztok

P.S. Vse sem instaliral preko apt-get install ... stable branch