particije, 8gb limit

Beernarrd beernarrd at email.si
Wed Dec 31 10:51:28 CET 2003

Zanimajo me vaše izkušnje s sobivanjem windows in linux particij. Pred
časom sem se namreč že pritoževal da so mi windowsi požrli particijsko
tabelo. Vmes sem kupil nov disk, pa je že spet nekaj na tem (sumim
kontroler, pa me vseeno zanima če so lahko kakšni problemi ob
predpostavki, da je hardware v redu).

Rad bi imel naslednjo razporeditev:
hdb1 vfat (0b)
hdb2 /boot
hdb3 swap
hdb4 extended
hdb5 /
hdb6 /usr
hdb7 /home
hdb8 vfat (0c)
Bios mi prepozna samo 8gb disk (še en razlog za nov kontroler - pa se mi
ga škoda zdi kupiti, ker bo ves računalnik šel kmalu v pokoj, v novem pa
kontrolerja najbrž ne bom rabil), zaradi tega imam primarno particijo
tipa b in boot particjijo skupaj 8 gb, ostalo pa se nadaljuje do 80 gb.
hdb8 rabim za odlagališče in izmenjavo mp3 in podobnega med obema OS. Na
videz zadeva krasno deluje, samo ko pa v winsih začnem kopirati na to
particijo mi nekako uničijo kar celo extended particijo (grr) (če potem
z linux fdiskom preverim, vidim da so čisto napačno napisani njen
začetek in konec (mislim da so bile enkrat celo negativne vrednosti!!!)
-Ali je kaj narobe če je 0c particija na linux extended, ali mora biti
na win extended (0f)?
-ali je kaj narobe če so linux particije na win-extended
-Ali ima kdo od vas dve vfat particiji in nekaj linuxovih na enem disku
in mu to deluje?

Hvala in srečno 2004.