[LUGOS] CD - recorder

Saso Span saso.span at siol.net
Mon Dec 29 18:38:29 CET 2003

Najprej preglej, če imaš zadnjo različico cdrtools in cdrdao.

Imaš dve možnosti: uporabljaš scsi emulacijo ali ATAPI. Priporočena
možnost je ATAPI, ker potrebuješ samo en modul (ide_cd), pri scsi
emulaciji pa jih potrebuješ občutno več. ATAPI podpirajo prepatchani 2.4
kerneli (ac-sources, gentoo-sources (se mi zdi), ck-sources...) in vsi
2.6 kerneli. Obenem ti ni treba spreminjat grub.conf/lilo.conf

Če boš uporabljal ATAPI, ti ne bo delalo pisanje Disk-at-once, ker
cdrdao očitno ne podpira DAO (error, ki ga imaš sedaj). Za več
informacij (mogoče celo rešitev), si poglej ta link:
http://forums.gentoo.org/viewtopic.php?t=64657&highlight=cdrdaoatapi

Lep pozdrav