[LUGOS] password in keyboard shortcut v gnome 2.4

Andraz Sraka a at aufbix.org
Sat Dec 27 15:12:18 CET 2003

On Sat, 2003-12-27 at 12:46, Jernej Vodopivec wrote:

> Imam dva problema: na masini sem pozabil geslo za root in za (edinega)
> uporabnika, ki je aktiven. A je kaksna moznost, da bi ugotovil geslo in ga ne bi
> povozil z novim? To pa rabim zato, ker je na drugi masini, kjer sem prav tako
> pozabil geslo, zelo podobno, do nje pa nimam fizicnega dostopa:)

ugotovil geslo, ne da ga bi povozil z novim. Ne, razen, ce shadow
password datoteko crackas z kaksnim brute-force cracker-jem (npr. john),
vendar se vedno rabis pravice, da dobis datoteko ;-[

oz. imas sreco, da je mogoce geslo v kaksni LDAP/SQL bazi v plain/text
obliki ;-]]

Ce imas fizicen dostop (in lilo oz. grub nista z geslom zascineta) potem
zbootas sistem z opcijo init=/bin/bash; remountas / particijo v rw
(read-write) mode, spremenis geslo, remountas / nazaj v ro in rebootas
;-]]

.. upam, da sem ti kaj pomagal

lp,
 Andraz