[LUGOS] kernel 2.6.0 + Slackware -> problemi!!

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Sat Dec 27 12:42:31 CET 2003

Hja, ravno sem spravil 2.6.0 na en PC in dela prav lepo. Slackware-current.
Seveda sem izklopil ves sumljiv hardware, nisem niti gledal nedelujocih driverjev,
2.4.23 je pa za rezervo ready to fire... /usr/src/linux je se vedno simlink na /.usr/src/linux-2.4.23
in brez modulov za reci, ki delajo vedno.
Ja, ide-scsi je menda odvecen, zato sem ga izklopil.
Zdi se mi, da celo vec HW prepozna, kot 2.4.23 (recimo agpgart).

Nasvet:
vtakni CD v PC in bootaj s CDja.
odtipkaj ono vrstico: bare.i root=/dev/hda2 noinitrd ro
in masina se bo lepo dvignila, root kjer mora biti.

potem si nalozi kernel ponovno. prevedi. popravi lilo.conf. Pozeni lilo.

jaz imam v lilu vedno par kernelov: tisti, ki sigurno dela, tisti ki mogoce dela,
tisti 2.4.22 ki je delal.

module si preimenujem z: mv /lib/modules/2.4.23 /lib/modules/2.4.23-orig , da se mi ne mesajo razlicni med seboj.

prevedi z : make menuconfig;make clean;(make dep);make bZimage;make modules;make modules_install

skopiraj arch/i386/boot/bzImage v /lin-cudni-13
in ta lin dodaj v lilo.conf.

LP

Iztok