[LUGOS] kernel 2.6.0 + Slackware -> problemi!!

Uros TREBEC uros.trebec at guest.arnes.si
Sat Dec 27 11:56:51 CET 2003

@Tadej:
Ja, module se imam. Je to pomembno?

@Ales:
Mislim, da sem hotplug vklopil, izklapljal ga sigurno nisem.
Glede CD kernela -> mislis, da bi kr delovalo, ce spremenim symlink linux
nazaj na linux-2.4.22 in v /boot skopiram kernel iz CDja? Kaj pa
/boot/config in /boot/System.map?

Vprasanje: Ce bi recimo zelel "povoziti" zadevo z novo instalacijo... a bi
lahko to storil takole:
- backup /usr, /home (ok, to je na posebaj particiji), /bin, /sbin, /etc,
/???
- pri instalaciji bi instaliral brez nobenega paketa (se pravi spoh brez
programov itd.)
- po instalaciji bi iz backupa skopiral vsebino vseh prej omenjenih map
Tako naj bi po logiki ostali vsi instalirani programi (/usr) in vse pomembne
nastavitve (/etc,/home) nedotaknjeni, le kernel in moduli bi bli pac novi
(stari).

Mogoce se kaksna druga ideja?

lp,
Uros