Zamenjava UID in GID

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Wed Dec 24 10:40:19 CET 2003

Zdravo!

V sluzbi imamo nekaj masin, na katerih imamo zelo nizke UID in GID stevilke.
Sedaj se nam te mesajo z sistemskimi na drugih masinah. Torej moramo stevilke
spraviti dovolj visoko, da se to ne bo vec dogajalo. Jaz sem se odlocil kar
nad 1000. Ali je to OK oz. ali so te stevilke kakorkoli omejene?

Pa se nekaj! Nato bom moral vsakemu uporabniku urediti lastnistva za njegove
datoteke. Ali obstaja kje kasen program ali skripta, ki bi to uredila za ves
sistem. Imamo cca. 20 uporabnikov in bo tega veliko, ce bom delal "na roke".
Kolikor vem se lahko uporabnikove datoteke nahajajo v njegovem home in /tmp.
Seveda tudi kje drugje, ce ima tam pravico pisati. Ali sem izpustil kaksno
mesto?

--
Lep pozdrav,
           Gregor GORJANC