[LUGOS] Word to TeX

Jurij Reščič jure at gemini.fkkt.uni-lj.si
Mon Dec 15 16:34:53 CET 2003

Gregor Gorjanc wrote:

>Imam PS printer in na Mac-u nimam tezav z tiskanjem v PS. Pod windowsi
>pa mi ne gre. Vsakih, ko dam natisni v datoteko, mi zeli shraniti kot *.prn.
>To ni PS, a ne? Imam pa PS driver.

Ja, je ps.  Samo Win$i so prepametni pri poimenovanju.  Preimenuj v
*.ps, potem
pa ghostscript <http://www.cs.wisc.edu/~ghost/ >
Še vedno pa od tu (ps) do tex-a ni poti.

>Malo sem gledal http://www.sciencesoftware.com/Word2TeX.asp in
>http://www.mackichan.com/. Drugi je precej drazji. Ali ima kdo kaksno izkusnjo
>s katerim od teh dveh. Ali res prvi naredi tako "lepo citljivo" kodo, kot so
>prikazani primeri na spletni strani?

Pojma nimam.  Enkrat sem poskusil z AbiWordom, pa si je zadeva polomila
zobe pri enačbah, torej je neuporabna.  Poskusi s trial verzijo
Scientific Worda, in če
dovoli shranjevanje datotek, jo temeljito izkoristi.

>Mimogrede. Zadnjic smo morali oddati projekt na ministrstvo. Bilo je tocno
>doloceno, da mora biti zadeva napisana v word-u. Ali si to lahko dovolijo?
>Je bil kar velik problem, ker smo zadevo pripravili tako kot se spodobi, z
>latex-om.

OpenOffice 1.1 za Linux v zadnji verziji že zelo dobro dela z mšžš word
predlogami.

Ali so vam zavrnili v latexu pripravljen dokument?  Saj menda ni
potrebno oddajati
elektronske verzije, pač pa samo tiskano.

LP., Jurij