[LUGOS] Word to TeX

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Mon Dec 15 14:33:51 CET 2003

Lep pozdrav!

Gregor Gorjanc wrote:
> Malo sem gledal http://www.sciencesoftware.com/Word2TeX.asp in
> http://www.mackichan.com/. Drugi je precej drazji. Ali ima kdo kaksno izkusnjo
> s katerim od teh dveh. Ali res prvi naredi tako "lepo citljivo" kodo, kot so
> prikazani primeri na spletni strani?

Lahko ti moje sekundarne (iz druge roke) izkusnje s Scientific
Workplace-om. Jaz ga ne uporabljam, ga pa drugi in ko sem jaz pogledal
tisto kodo, ki jo vrze
ven - je priblizno tolk citljiva kot raw ps izpis. Mislim, ni urejena
tko da se jo da lepo brat. Lahko pa sprobas. Ma en kup gumbkov za
tablece risat pa take neumnosti. Jaz sem se vedno za tekstovno urejanje,
ki niti ni tezko. Lahko ti povem, da ga tle (Latex) na faksu (ne SLO)
obvladajo vse tajnice.

> Mimogrede. Zadnjic smo morali oddati projekt na ministrstvo. Bilo je tocno
> doloceno, da mora biti zadeva napisana v word-u. Ali si to lahko dovolijo?
> Je bil kar velik problem, ker smo zadevo pripravili tako kot se spodobi, z
> latex-om.

To da si to dovolijo je bolano, slabo za razvoj SLO informatike in poleg
vsega se neprakticno. Zadnjic sem enemu profesorju poslal eno word
datoteko (ki je nisem zgeneriral jaz, ker Worda ne uporablj., ampak sem
jo dobil) in sem napisal, da se opravicujem, ker posiljam v
nestandardnem formatu. Odgovor: Word je pri nas standard.

Ne vem, a ce napises Latex dokument, a ga moras pol prevest v word al
kaj? Ma...

Fajn se mej,
G.

Mail 1: brumen at isb.unizh.ch