[LUGOS] RH 8.0 in okvir čki

BlaY0 blayo at thz.net
Fri Dec 12 16:16:56 CET 2003

Problemi so se v bistvu pojavili zato ker so pri Red Hat-u prevexlali s
consolechars (7.x) na setfont (8.0 in naprej). Poleg tega so dodali ene
par novih console fontov ki imajo "kao" utf-8 support. Tretje je pa to da
so pri 7.x uporabljali utf8 naming, od 8.0 dalje pa utf-8. Skratka vse so
po domace receno "zjebal".

Zadnjo tako shlamastiko sem dozivel ob prehodu s kernela 2.0 na 2.2, ko so
naredili rewrite console driverja.

lp,B