[LUGOS] RH 8.0 in okvirčki

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Fri Dec 12 14:33:08 CET 2003

Torej je očitno neka fora z nastavitvijo okolja terminala. Glede na to,
da na našem strežniku nimam ravno konzole, drugje pa so druge
distibucije RH, poiskusi kaj z nastavitvami glede locale in v povezavi s
tem kodiranje po razporedu UTF-8, vsaj tako nastavljen klient v Win dela.
Recimo, če se preko Putty, ki je nastavljen na UTF-8 (RH8.0) preko ssh
prijavim na RH7.2 pa okviri spet niso v redu (čšž pa delajo), za
pravilen prikaz je potrebno nastaviti Latin-2 (ISO-8859-2). Torej je
fora, da moraš nastaviti interpretacijo konzole na UTF-8 kodiranja.

Lep pozdrav, Andrej