[LUGOS] RH 8.0 in okvir čki

jest at softraja.com jest at softraja.com
Fri Dec 12 13:24:02 CET 2003

gdična dela direktno na linux strežniku. Je edina mašina v firmi, ki nima
windows platforme.
Če bo tole šlo v redu potem bodo zamenjali 25 windows mašin za Linux
platformo.
Urejevalnike texta smo že rešili (OO), pdf-ji delajo, muzika dela,
divx-e lahko gledajo, srfajo tudi lahko, email dela bp.
samo še ena kliknčeva palikacija zafrkava (terminal), da direkor ne
da dovoljenja za prehod celotne firme iz Win na Lin. okolje.
Mah danes popoldne se bom pač odpeljal tja in pogledal kje je
problem.
je pa to dokaj ugledna firma pri nas.

hvala in
lp