[LUGOS] RH 8.0 in okvirčki

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Fri Dec 12 13:13:08 CET 2003

Če prav razumem gdična dela preko terminalskega dostopa (klinet) iz Win
okolja na server z RH8.0?

Verjetno je problem v odjemalcu, vsaj v Puttylahko to pravilno nastaviš.
To storiš takole: Change Settingss->Window->Translation in nastaviš
pravilno kodiranje (okvirji in šumniki delajo pravilno nn RH8.0 s
kodiranjem UTF-8) in kako se obnaša risanje linij (Unicode mode).
Če pa se prijavljaš iz terminala v Linuxu pa mislim, da dela bp. Pa tudi
Cygwin nima problemov (vsaj xterm ne).

Torej gdični zamenjaj Windows z Linuxom ;-)     ali pa naštelaj Putty v
Win :-\  .

Lep pozdrav, Andrej