[LUGOS] ide performace

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Thu Dec 11 09:06:29 CET 2003

Zdravo.

> RAID imaš? Potem druga opcija sploh ne pride v poštev. Citat iz
> Software-RAID-HOWTO (velja tudi za hardware IDE RAID!):

Hm hm. Obcutek imam, da je vse tole rahlo out-of-date. Preprican sem,
da je to veljalo za malce starejse racunalnike, da pa nespremenjeno
velja za danasnje, pa nisem tako preprican.

IDE ima ide0 in ide1 vodili. A ni samo ide0 "drugacne barve" na
plosci? A ni samo to tisto "ta hitro" vodilo, ide1 pa je se vedno
"starejse sorte"? In ce je tako, a ni res bedarija dajat drugi disk ki
je enako hiter na ta pocasno ide1 vodilo?

Kot receno - opravil sem "meritve" - z rocno uro sem stopal kopiranje
500MB dolge datoteke iz enega diska na drugi disk (ko sem bootal s
CDja, torej z minimalnim sistemom). Obakrat sta bila diska nastavljena
z enakimi hdparm parametri. Tudi na moje zacudenje je bilo kopiranje
kar znatno hitrejse ko sta bila diska na istem vodilu. Kako torej?

Naj me kaksen pravi hardveras preprica, ce je res tako.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si