[LUGOS] ide performace

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Thu Dec 11 08:49:06 CET 2003

Zdravo.

> kaj je bolje:
> 1. vsak ide disk na svojem vodilu, cdrw je slave na enem od njih,
> 2. oba diska na svojem vodilu (master, slave), cdrw je master na svojem.
> prijatelj me prepričuje, da je 2 opcija boljša, ker drugače cdrw zabremza tist
> disk ki je z njim na vodilu na ata33. sedaj imam to drugo verzijo in je
> zadeva kritično počasna (celo noč je delal mirror na raidu - 80 Gb, prenos je
> nekje 1 Mb / s).

No, tale pocasnost je res kriticna in to pomeni, da je nekaj narobe.
Tudi jaz sem ze parkrat prisel do te dileme, potem sem pa opravil
nekaj amaterskih meritev in prisel do ugotovitve, da je res hitrejsa
druga varianta (vsaj pri novih racunalnikih). Torej oba diska skupaj
na enem vodilu in CDRW na drugem kot master. Seveda morata biti diska
povezana z "mnogozilnim kablom", torej tistim "ta nove sorte". Ce kaj
vem, je samo 1 IDE vodilo "ta hitro" in tja gor je treba priklopit
diska.

Ce ti torej deluje pocasi, uporabi hdparm. Izvedi nekaj podobnega:

hdparm -c1 -d1 -m16 /dev/hda
hdparm -c1 -d1 -m16 /dev/hdb

SEVEDA PREDEN SE TI PARTICIJA MOUNTA READ/WRITE! Ce ne lahko pride do
neprijetnosti.

Tole zgoraj ponavadi zelo pohitri zadevo, tako da se je meni RAID
array sinhroniziral s hitrostjo okoli 50MB/s. Kar je cisto v redu.
(7200 rpm diska).

Pa poslji kaksen feedback. ;)

--
Nejc Skoberne