ide performace

Ratko ratko-lugos at kramfid.org
Thu Dec 11 08:37:59 CET 2003

Cau vsem.

Imam vkljucen softwerski raid 1 v kernelu. Imam dva ide diska (in 1 cdrw) v
racunalniku, dma je vklopljen v kernelu.

kaj je bolje:
1. vsak ide disk na svojem vodilu, cdrw je slave na enem od njih,
2. oba diska na svojem vodilu (master, slave), cdrw je master na svojem.

prijatelj me prepričuje, da je 2 opcija boljša, ker drugače cdrw zabremza tist
disk ki je z njim na vodilu na ata33. sedaj imam to drugo verzijo in je
zadeva kritično počasna (celo noč je delal mirror na raidu - 80 Gb, prenos je
nekje 1 Mb / s).

ratko