[LUGOS] linux router

Primož Gabrijelčič primoz at gabrijelcic.org
Wed Dec 10 19:32:35 CET 2003

> Kot router & firewall sem uporabljal pentiuma 100 (64mb rama), in je
> delovala zadeva cisto v redu, kasneje pa sem dobil priloznos zadevo
> zamenjati za PII 350 z 256mb rama in moram reci, da se je hitrost
> delovanja interneta precej povecala (uporabljam precej p2p programov, ki
> ustvarjajo mnogo povezav in povzrocajo tezave raznim "hardverskim"
> routerjem)

Kakšna omrežna? Pri p2p se dogaja to, da zgenerirajo kupe majhnih paketkov
in če imaš dovolj glupo omrežno v firewallz te zabijejo interrupti, ne pa
CPU.

Meni DC++ lepo vleče polno ADSL 1M brzino (kadar ima srečo da najde dobrega
partnerja). Firewall je pa na Cyrix M2 166 MHz, se pravi precej bedno. In je
skoraj vedno pod 5% CPU za pppoe in še precej manj za packet filter. Aja,
seveda, ni Linuxa gor, ampak ne verjamem da bi bil iptables kaj bolj
procesorsko zahteven; po mojih informacijah je celo malce hitrejši.

Če ni p2p softver na tej strani, ampak http ali ftp, potem pa sploh ni
problem zabit cele pasovne širine, ne da bi se firewallu kaj poznalo. Še
celo VPN fura brez težav in mu še ostane procesorja za pošto prenašat in
podobno.

Pozdrav,
    Gp

    WinGpT: Lizzie Borden........America's FIRST hacker !!!
OpenBSD SI: http://obsd.17slon.org, http://obsd.17slon.org/list