[LUGOS] linux router

Aljoša Španger alo at email.si
Wed Dec 10 15:33:18 CET 2003

Zivijo
pod routerjem bodo bili 4 PC.
1.win 95 (brskanje po internetu)
2. win XP  (p2p)
2. win 2000 server (web streznik, ftp streznik, p2p)
3. win 2000 server, debian sarge (dual boot)

Na linux routerju bi rad imel webmin, firewall, DHCP streznik (ce je
mozno-ni pa nujno) lahko tudi nastavim,da uporabljam SIOLOV DHCP
streznik; mogoce ftp.

Linux routrer bi se povezal v "hardwerski router", ki bi deloval kot
switch pod njim pa billi nasteti racunalniki.

Zanima me ce bi to slo.

Se eno vprasanje.
Ali je boljse da uporabljam 1. siolov DHCP streznik za dolocanje IP v
mrezi,  ali 2. da sam postavim DHCP na linux routerju in potem ta
dodeljuje notranje IP.

Za vso pomoc ze vnaprej hvala.

LP
AL