Problem z diskom

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Mon Dec 8 17:19:30 CET 2003

On Monday, December 8, 2003, 16:58:23, tilen.kranjc at guest.arnes.si wrote:

> V eni kisti imam 20gb diska in mi ze kar nekaj casa javlja
> o napakah na disku. Kista dela 24/7, disk se greje v mejah
> normale, zanima pa me ali je mozno, da pride do okvare
> diska, ce ni izpostavljen fizicnim dejavnikom. Ali je
> mozno, da je to zaradi nepravilne konfiguracije v linuxu?
> (hdparm in podobno)...

Oboje je možno - meni se je zgodilo, da mi je na routerju disk crknil med
delom, vendar tega nisem opazil dokler se nisem poizkusil SSHjat na router,
pa mi je takoj zaprlo povezavo (konzola je bila pa polna disk errorjev).

Kakšne errorje pa dobivaš?

Jernej Simoncic, jernej.simoncic at guest.arnes.si
http://www2.arnes.si/~sopjsimo/
http://deepthought.ena.si/

Large numbers of things are determined, and therefore not subject to change.
       -- Levy's First Law of the Disillusionment of the True Liberal