[LUGOS] Problem z diskom

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Mon Dec 8 17:12:35 CET 2003

Hoj!

Prvo: backup. brez ugasanja.
Meni je en takle zviznil: k sreci sem uspel vse vazno skopirati  preden je zmanjkalo
elektrike, potem se masina ni vec dvignila.

Potem smartctl  http://smartmontools.sourceforge.net/

Potem pa, ce imas cas in si emocionalno vezan na prav ta disk,
se malce poigras: izkazalo se bo, da bos raje vzel kar nov disk,
ker temu nikoli ne bos cisto verjel.

hdparam: mozno, malo verjetno. Danasnji diski ga skoraj ne rabijo.

LP

Iztok