[LUGOS] Linux IPTables - preslikava IP-ja iz ADSL-ja v LAN

Andraz Sraka a at aufbix.org
Sat Dec 6 12:45:37 CET 2003

re

On Sat, 2003-12-06 at 12:36, Damir Dezeljin wrote:
> Igram se z enim routerjem na katerem bi rad nastavil VPN. To pomeni, da
> njegovih paketkov ne smem spreminjati (torej npr. NAT-at). Dostop na
> internet imam preko Siol ADSL-ja (PPPoE).

Kaksen router in kaksen tip VPNja?

> Zdaj pa bi rad WAN portu od routerja dal isti IP kot ima ppp0 interface na
> Linuxu (to znam) ter ga povezal, da ima povezavo na internet ter tudi
> internetne masine da lahko pridejo do njega (torej ce kdo hoce dostopati
> do cesarkoli na IP-ju od ppp0, da naj bi to 'preslikalo' na router
> {notranji interface} razen npr. porta 10000 {kjer bi se uglasil Linux SSH
> server}).

ne vem zakaj se tega lotevas na tak nacin, ne vem .. si nekako ne
predstavljam kaj nameravas narediti (mogoce si samo tako predstavil
zadevo), ampak pac 'DNAT is your friend'

torej postavi si DNAT iptables rule, ki ni promet preslikajo nekam v
notranjo mrezo.

> No ja ... full sem zakompliciral ... ce mi kdo zna pomagati kako nastaviti
> to 'cudo' z iptables, se priporocam (kar za konkreten primer ;) ).

nekaj ala

iptables -t nat -A PREROUTING -i <device> -j DNAT --to x.x.x.x

hmm ..

lp,
 Andraz

--
"You, sir, are nothing but a pathetically lame salesdroid!
I fart in your general direction!"