Linux IPTables - preslikava IP-ja iz ADSL-ja v LAN

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Sat Dec 6 12:36:44 CET 2003

Hi.

Igram se z enim routerjem na katerem bi rad nastavil VPN. To pomeni, da
njegovih paketkov ne smem spreminjati (torej npr. NAT-at). Dostop na
internet imam preko Siol ADSL-ja (PPPoE).

Rad bi prikljucil Linux box na internet in usposobil PPPoE (sem ze),
prikljucil konzolo routerja na COM port od Linux boxa (sem ze), WAN port
od routerja na LAN od Linux boxa (je ze komplicirano - a ne :) ).

Zdaj pa bi rad WAN portu od routerja dal isti IP kot ima ppp0 interface na
Linuxu (to znam) ter ga povezal, da ima povezavo na internet ter tudi
internetne masine da lahko pridejo do njega (torej ce kdo hoce dostopati
do cesarkoli na IP-ju od ppp0, da naj bi to 'preslikalo' na router
{notranji interface} razen npr. porta 10000 {kjer bi se uglasil Linux SSH
server}).

No ja ... full sem zakompliciral ... ce mi kdo zna pomagati kako nastaviti
to 'cudo' z iptables, se priporocam (kar za konkreten primer ;) ).

Ce pa koga zanima zakaj to rabim:
Ker nimam neprestanega dostopa do prostora kjer je Linux box ter ta router
in imam ze poln kufer tega, da hodim v ta prostor 'preprogramirati' router
;) - pac se ucim kako vzpostaviti VPN med dvema Cisco-toma (ajejejej ...
tudi tu bi kaksna pomoc prisla prav - BTW: Doce sem zdaj nasel ... hvala).

Lp,
Dezo