[LUGOS] [Fwd: Knjiga OOo]

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Fri Dec 5 19:11:57 CET 2003

ja, mene je tudi presenetilo :-)
s Pasadeno smo se pogovarjali, da bo PDF na voljo 1.7.2004. sem jih
tudi vprašal danes da kako to, da je PDF zunaj pa so bili kar
ravnodušni in so rekli nekaj v stilu '... saj je tako še boljše za
uporabnike, a ne?' in da imajo že druge kanale za prodajo knjig ;-)
sem se kar strinjal.
vprašal sem tudi 'sme torej vsak prenesti PDF in ga natisniti?' in je
bil odgovor da ja. torej... nikjer sicer ni pisnega dovoljenja založbe
ampak zaradi v spiralo zvezanega priročnika te po moje ne bodo zaprli :-)
lp