[LUGOS] [Fwd: Knjiga OOo]

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Dec 5 15:55:43 CET 2003

Zelo zelo interesantno...

Ker me pa na splošno zanimajo tudi možnosti 'ekonomije free softwara',
bi me zanimalo če se da izvedeti kaj več kako je v bistvu z avtorskimi
pravicami, založbo, pogoji redistribucije itd. kakšni so bili dogovori,
da je zdaj knjiga kar na voljo? če seveda ni skrivnost. zelo bi me
zanimalo tudi, če so bili doseženi na vseh straneh zadovoljivi (ciljani)
finančni učinki? (avtorji, založba).

pa še to... kako je z 2. stranjo knjige kjer piše da stvari ni dovoljeno
distributirati? to verjetno še vedno drži? - konkrento vprašanje: a si
lahko v pipi sprintamo nekaj kopij... in podobno...

čao
andraž