[LUGOS] Microsoft uporablja Linux?

Aleš Sušnik alesh at domenca.com
Wed Aug 27 22:55:26 CEST 2003

Razmišljati na tak način je seveda "normalno", vendar vzemi tukaj v zakup,
da je MS preprosto odigral dobro poslovno potezo in prepustil težave drugemu
ponudniku "internet storitev".
Akami je znan ponudnik, velja morda omeniti, da je njihov lastnik (nisem
prepričan), vem da je bil direktor umrl 11 sept. v WTCju.

Gledati to s stališča Linux je super - Windows sux te pripelje na t.i. stara
pota distro wars, oz. v podobne sfere.

Gre za predvsem dobro poslovno potezo MSja, da je rešil problem, vseeno ima
nekdo oz. nekateri pri MSju med ušesi več kot samo vakum.

A.