[LUGOS] Microsoft uporablja Linux?

Igor J. Kresnik lovec at volja.net
Wed Aug 27 19:03:23 CEST 2003

Sedaj je uradno znano da so Microsoftovi izdelki zanič ;-)  Kajti če
Microsoft ne zaupa svojim  izdelkom
kako jim naj mi kot navadni uporabniki :-)

Linux 1: Windowsi 0

Sebastjan KOMPARE pravi:

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor J. Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843