Datotečni sistem izginil

Beernarrd beernarrd at email.si
Thu Aug 21 16:36:58 CEST 2003

Pozdravljeni.
Iz neznanih razlogov (ta teden sploh nisem poganjal linuxa) grub ne
prepozna več datotečnega sistema, na katerem ima svojo konfiguracijsko
datoteko (ext3). Ali je možno da windosi98 nekako zafurajo particije, do
katerih nimajo dostopa. Na drugem disku imam particije takole:
hdb1-fat32
hdb2-/boot
hdb3-/
hdb4-swap
Hec je, da se ne spomnim da bi kaj posebnega delal, preden je prišlo do
spremembe. Včeraj sem računalnik ugasnil, danes prižgal, in se znašel
pred grub ukazno vrstico. Sumim update pccilin (sam ne vem kako bi to
lahko vplivalo). Kaj pa scandisk, ki se pojavi če winblowsi zaštekajo in
moraš potem kar resetirati?

Ali obstaja način da, poženem rh3, čeprav nimam dostopa do boot
particije (al sem optimist...) Ali se da priti do podatkov na njej (imel
sem nov kernel, pa se mi ne da še enkrat ga nastavljat)

Bernard.