editiranje datoteke

Gregor Malensek gregor.malensek at abakus.si
Thu Aug 21 09:55:04 CEST 2003

Zdravo.

Zanima me, ce obstaja nacin v bash shellu, da neko datoteko popravim tko, da
na konec vsake vrstice dam znak \ (backslash). Problem imam namrec, da bi
rad posiljal dolocen tekst iz dolocene datoteke preko pipe na drug
racunalnik.
Primer :
cat datoteka_za_poslat.dat | ssh remote_server "naredi nekaj s to datoteko".

Problem je, da program na remote strani prepozna znak za newline kot konec
inputa in se takoj izvrsi, zato dobim kot rezultat samo prvo vrstico
datoteke. No mogoce pa obstaja se kaksna elegantnejsa resitev.

Za vse nasvete se vam lepo zahvaljujem.