[LUGOS] qmail in queue

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Thu Aug 21 11:37:34 CEST 2003

Zivjo

Za zamudo so lahko kriva napacna dovoljenja za datoteko
/var/qmail/queue/lock/trigger. Prava so taka:

prw--w--w-   1 qmails   qmail           0 Jul  5 21:25
/var/qmail/queue/lock/trigger

Popravi, ce pri tebi stanje ni enako.

Ce imas na racunalniku se vedno source, iz katerega je bil qmail
preveden (z vsemi patchi), potem pojdi tja in napisi "make setup check".
Ta ukaz ti zna popraviti kaksne nepravilnosti. Popravi tudi trigger
datoteko. Zdi se mi, da ti nicesar ne povozi, ampak za vsak slucaj
naredi backup trenutne konfiguracije.

Kar se tice podvojevanja poste pa poglej, ce ni kje po pomoti veckrat
vpisan username/mailbox/Maildir. V /var/qmail/alias in
/var/qmail/users/assign si oglej situacijo. Ce je videti v redu, potem
je mogoce napaka v queue-ju, kar bos mogoce lahko popravil z ukazom
"make setup check". Ce ne gre drugace, qmail ustavi, brisi cel queue
direktorij (ko je prazen) in ga naredi na novo.

Man strani so ponavadi v /var/qmail/man. Lahko gres tja in man stran
odpres na roke, ali das ta direktorij v pot (MANPATH, ce se ne motim).

Mogoce lahko preveris, ce ti ukaza "/var/qmail/bin/qmail-qstat" in
"/var/qmail/bin/qmail-qread" vrneta enake rezultate kot web vmesnik. Da
ni tezava tam.

Datume bi ti moral ze syslog pisati normalne, tudi ce qmail napise kaj
svojega. Pri meni je log tak:
Aug 21 11:26:13 <host> qmail: 1061457973.581175 info msg 195331: bytes
99200 from <mail> qp 29596 uid 50
Aug 21 11:26:13 <host> qmail: 1061457973.589066 starting delivery 1269:
msg 195331 to local <user>

Zaenkrat toliko

lp

        Bostjan