[LUGOS] qmail in queue

Goran Kavrecic gorank at email.si
Wed Aug 20 21:37:54 CEST 2003

 Ne, masina je delala nekaj mesecev brez nobenih tezav in brez
vsakrsnega spreminjanja. Masino so namestili drugi. Danes sem se zacel
ukvarjat z njo. Nisem se nic spremenil, samo opazoval sem (ali vsaj
skusal) kaj se dogaja.

 Najprej so maili zaceli zaostajati, zdaj pa se nikamor ne premaknejo.
Na masino je nameščen SME Server Manager (web administracija) - tam
vidim, da število mailov niha med 10 in 25. Več informacij pa ne dobim
(ali jih ne znam).

 Začel sem brati qmail dokumnetacijo, ker se prej s tem programom nisem
srečeval. Našel sem loge, kjer lepo piše kaj prihaja noter po SMTPju,
samo je ura zapiana v hex-a.
 I mailov namreč vidim, da je server prejel npr ob 8:00, oz. še nekaj
drugig v nekaj minutnem razmaku, potem jih pa vse dostavil v moj mailbox
vse ob istem času. Zunanji vpliv bi izločil, ker so bili poslani iz
interne mreže na taisti smtp server.
 Sicer pa vsa zadeva zgelda nekoliko kaotično. Če si pošljem mail preko
zunanjega maila, pride okoli "takoj". Drugi mail, ki ga je poslal kolega
iz interne mreže pa še ni prišel (od zjutraj)

A obtaja kakšen viewer/converter za log, da bodo časi normalni?
A se da pogledat, kateri maili in zakaj so toliko časa na queue?
Nisem pa našel man strani, sicer v man direktoriju so, samo če jih
zahtevam, pravi, da niso nameščeni. ???

Lp, Goran