[LUGOS] Eicon PCI 2.02 in RH7.3

Goran Kavrecic gorank at email.si
Sun Aug 3 23:06:04 CEST 2003

V ned, 03.08.2003 ob 13:06, je Nejc Skoberne poslal(a):
> Zdravo.

> Najprej moras ugotoviti, ce imas modul slucajno ze preveden. Sklepam,
> da imas source od jedra v /usr/src/linux. Ce ga imas, gres tja in
> napises "make menuconfig". Tako prides do konfiguracije. Pod sekcijo

OK, downloadal sem kernel 2.4.21, ga skonfiguriral, ga prevedel in
instaliral(sam je popravil grub.conf). Zdeva se je celo zbutala kot se
spodobi.

Imam drugo težavo oz. dve:

1. zadeva po prvem boot-u delovala. sicer samo 1 klic, kar naj bi bil
poznan bug še iz 2.4.20. S tem bi še nekako preživel.

2. po drugem boot-u pa se ne poveže več. javlja nek timeout, ki se je
pojavljal potem, ko je strela udarila v predhonico te kartice.
"isdn_tx_timeout dev ippp0 divastate 4", zatem še trikrat javi isto, le
da je state 0.

Med bootanjem sem opazil, da javi
"can't locate module char-major-10-135"

Še nekaj:v syslog-u vidim, da ne najde userja, ki je določen za dialout.
Če ponovno poženem skripto "isdn-out.up", javi, da userja ni (samo) v
PAP userjih, kar je tudi res in prav.

Če pomaga: pred drugim bootom sem pognal grub-installna RH7.3, ker se je
pred tem sistem bootal z grubom iz druge - RH9 particije. Vrnil sem ga
na RH7.3 particijo, pa ni več spremenilo obnašanja.

Lep pozdrav,
Goran