[LUGOS] Eicon PCI 2.02 in RH7.3

Goran Kavrecic gorank at email.si
Sun Aug 3 16:40:38 CEST 2003

V ned, 03.08.2003 ob 13:06, je Nejc Skoberne poslal(a):
> Zdravo.

> napises "make menuconfig". Tako prides do konfiguracije. Pod sekcijo
 S prevajanem kernela sem se nekajkrat ubadal, ampak sem se vedno
izgubil s tistimi 15 tisoči vprašanj, paše ogromen je ratal na
koncu(verjetno se mi je zdelo škoda preveč modulov in sem kar vse zbasal
zraven).

> moral ali prevesti podporo v jedro ali pa prevesti modul.

 predvsem mi je zanimiv drugi stavek. Jaz najraje kernela nebi prevajal.
Vem, da je za staro kartico modul preveden in je že zraven RH7.3
distribucije. Najraje bi prevedel samo modul za novo kartico in bi ga
nekako "vrinil" noter.

 Nekaj mi pri ISDN na linuxu ni jasno. Pri Winsih imaš tisti magični
CAPI layer, do katerega se spravijo vsi hardware-i in aplikaciji je
čisto vseeno, katera kartica je spodaj. Kako je to rešeno na linuxu? A
sploh obstaja kakšna skupna točka vsem ISDN modulom? Vem, da naj bi se
ustvaril nek ttyI# device. Mislim, da se celo s tem connectam pri tej
nesrečni mašini, ki mi zdaj ni pri rokah.  Kako je s tem (skupnim
layerjem, ne serijskim device-om)?

Goran