Racunalnik brez programske opreme? Kot avto brez motorja!

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Fri Apr 25 15:21:20 CEST 2003

Banzai!

 Prav presenecen sem bil nad Microsoftovo 'reklamo' v Aprilski stevilki revije
Monitor. Sprasujejo se, ce bi sosedje obcudovali nas novi avto, ce bi
vedeli, da deluje le na "cloveski pogon".

 Dela se spisek podjetij, ki ponujajo Linux kot resitve tako ali drugace. Ko
bo kaj podatkov, bi se priporocal za kako informacijo.

 Brez motorja... ... kaj ti pomaga V12 masina, ce ne mores gume sam
napumpat...

Vesel sem da imam racunalnik na 'cloveski pogon' (thousands of kernel hackers
and GNU coders) kot pa na 'ne-cloveski pogon' (hundreds of brainwashed code
monkeys)

Bleeh...

--
David!