[LUGOS] "Stale NFS hile handle"

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Apr 25 10:34:34 CEST 2003

Howdy!

Novak Dusan ITICMA wrote:

>Mountanje shared direktorija z winnt sistema
>izgleda uspešno, vendar ko pogledam na direktorij, dobim
>error "Stale NFS file handle". Na Googlu je kar precej
>zadetkov  s to tematiko
>(npr.: http://www.netsys.com/sunmgr/1997-09/msg00123.html),
>vendar neke rešitve ne najdem.

Ne vidim, kako je tvoj problem povezan s tistim na citirani strani.
Razen ce na WinNT sistemu poganjaš NFS server (kar pa skoraj dvomim).

Sicer pa je po moje rešitev za takšne probleme automount. Naredi mount
po potrebi in ga po določenem času neuporabe tudi odmounta.

Recimo: imaš dve linux mašini, ena exporta en FS, na drugi ga 'statično'
mountaš. Potem rebootaš prvo mašino (ali pa samo restartaš NFS server)
in na drugi mašini dobiš napako "Stale NFS handle". Če uporabljaš
automount, bo ob trenutku, ko je to potrebno, mountal FS. Po uporabi ga
unmounta in reboot med dvema uporabama ne bo povzročil nikakršne zmede.

Pri Win serverjih je po svoje bolje uporabiti smbfs, saj je to native za
Winse, linux pa se nanj prav dobro razume.

--
Peace!
  Mkx