[LUGOS] Linux IRDA & Nokia

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Apr 18 13:00:52 CEST 2003

Howdy!

Goran Kavrecic wrote:

>Tudi sam bi usposobil notebooka in sem poskusil s SIR varianto.
>
> Dejansko se IR povezava vzpostavi. Namestil sem modem, ki je vezan na
>ta port. Potem sem ga v "Network Configuration" (RH73,GNOME) skušal
>aktivirati. Javi, da ne more aktivirati ppp1 in konec zgodbe.
>Pri ponovnem poskusu obvisi med aktiviranjem ppp1.

Sedajle bom nekaj potegnil iz temačnih globin luknjičavega spomina, tako
da za resničnost/relevantnost ne garantiram. Torej, zdi se mi, da vsaj
pri Nokiah na IR (morda pa tudi drugi GSMi na IR in Nokie drugje) *ne
smeš* uporabljati HW flow controla (torej CTS/RTS), kvečjemu
softverskega (torej XON/XOFF) ...

--
Peace!
  Mkx