[LUGOS] Linux IRDA & Nokia

Goran Kavrecic gorank at email.si
Fri Apr 18 12:03:57 CEST 2003

Tudi sam bi usposobil notebooka in sem poskusil s SIR varianto.

 Dejansko se IR povezava vzpostavi. Namestil sem modem, ki je vezan na
ta port. Potem sem ga v "Network Configuration" (RH73,GNOME) skušal
aktivirati. Javi, da ne more aktivirati ppp1 in konec zgodbe.
Pri ponovnem poskusu obvisi med aktiviranjem ppp1.

 V syslogu piše, da je naletel na težave pri klicanju "tcsetatr". Od
takrat naprej ir port ne deluje več. Tudi irdump je gluh. Pomaga service
stop/start. Sicer pa poskuša klicati z wvDial. Tam sicer tudi piše, da
na AT ni dobil odgovora. Poskušal sem tudi direktno z minicom, pa se ni
oglasil - bi se sploh moral?

Kako naprej? Kakšna ideja?

LP, Goran

V čet, 17.04.2003 ob 11:05, je Blaz Podrzaj poslal(a):