[LUGOS] Linux IRDA & Nokia

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Apr 17 08:17:40 CEST 2003

Howdy!

Nejc Skoberne wrote:

>Verjetno je kdo to ze pocel... jaz sem gledal Infrared-HOWTO, vendar
>mi zadeva nekako ne deluje. RedHat 8.0, neka starejsa Toshiba (Celeron
>533, 190 MB RAM,...), gonilnik za IR vmesnik se mi zdi da je
>toshoboa.o. Naredim modprobe irda ircomm irport toshoboa. In kaj zdaj?
>Ce napisem dmesg | grep tty, mi pokaze samo ttyS0, ki je seveda serial
>port. Kako naj z irattach attacham zadevo?

Prav dosti prakticnih izkusenj nimam, lahko pa napisem tisto malo, kar vem.

Torej, IrDA deluje v dveh nacinih: FIR (Fast IR) in SIR (Slow IR) ... s
FIR nikoli nisem bil kaj uspesen, SIR pa deluje preko TTY emulacije. V
bistvu je tako, da za FIR res rabis ves haufen driverjev, za SIR pa to
vklopis v BIOSu (vsaj na mojem laptopu se je dalo) in potem v linuxu
vidis se en serijski port.

Glede na hitrosti, ki jih dosegajo mobilci, ti bo SIR zadoscal...

--
Peace!
  Mkx