Linux IRDA & Nokia

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Apr 16 17:16:29 CEST 2003

Zdravo.

Rad bi preko IR vmesnika uporabljal Nokio kot AT modem na prenosniku..

Verjetno je kdo to ze pocel... jaz sem gledal Infrared-HOWTO, vendar
mi zadeva nekako ne deluje. RedHat 8.0, neka starejsa Toshiba (Celeron
533, 190 MB RAM,...), gonilnik za IR vmesnik se mi zdi da je
toshoboa.o. Naredim modprobe irda ircomm irport toshoboa. In kaj zdaj?
Ce napisem dmesg | grep tty, mi pokaze samo ttyS0, ki je seveda serial
port. Kako naj z irattach attacham zadevo?

Hvala za pomoc.

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5