[LUGOS] xawtv

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Fri Apr 11 09:59:26 CEST 2003

tomaz.zupan at orpo.si said:
> Te dni sem si posodobil Mandrake  na 9.1 in na moje veliko
> presenečenje mi je  spoznal in namestil TV kartico. Imam eno poceni
> Pinnacle kartico, ki jo  spozna kot bt878. Dela *skoraj* normalno -
> full screen ni čisto full screen  in (kar je dosti bolj nerodno) - ne
> moram namreč spreminjati kanalov. V  naslovni vrstici okna sicer piše,
> da se je kanal zamenjal, učinka pa  nobenega. Če hočem dejansko
> zamenjati kanal, moram restartati Win98,  zamenjati kanal in potem ga
> lahko gledam tudi v Linuxu. Štorasto.

Vcasih module za TV kartico ne nalozi vseh modulov, ki jih v resnici
potrebuje. Poskusi (kot root) dati ukaz

modprobe tuner

in potem spet skusaj menjati kanale v xawtv.

Kar se tice fullscreen-a, xawtv uporabi tisto Xwindow velikost, ki
je najblize njegovemu fullscreenu. Poskusi v xfree konfiguraciji
definirati velikost, ki je enaka ali le za spoznanje vecja, kot je
velikost slike, ki jo zajema kartica. Sam uporabljam za to velikost
800x600, ki je kar blizu, ni pa cisto full screen.

Matija