xawtv

Tomaz Zupan tomaz.zupan at orpo.si
Thu Apr 10 21:59:08 CEST 2003

Pozdravljeni!

Te dni sem si posodobil Mandrake  na 9.1 in na moje veliko presenečenje mi je
spoznal in namestil TV kartico. Imam eno poceni Pinnacle kartico, ki jo
spozna kot bt878. Dela *skoraj* normalno - full screen ni čisto full screen
in (kar je dosti bolj nerodno) - ne moram namreč spreminjati kanalov. V
naslovni vrstici okna sicer piše, da se je kanal zamenjal, učinka pa
nobenega. Če hočem dejansko zamenjati kanal, moram restartati Win98,
zamenjati kanal in potem ga lahko gledam tudi v Linuxu. Štorasto.
Kje bi lahko bil vzrok težav?

 LP,Tomaž