[LUGOS] povozil grub - kako do linuxa?

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Fri Apr 4 21:38:34 CEST 2003

Zivjo!

Dne petek 4. april 2003 12:09 je  napisal(a):

> poskusil z(e tudi spreminjati podatke kot so (hd1,4) ali hdb5 navzgor in
> navzdol.

Spreminjaj samo parameter <hdb5>. Ostalo ti pravilno deluje.
Ali lahko ozpises kaj ti javi <TAB> completion na (hd0, in na (hd1, ?

Ce je mogoce init datoteko okvarjena lahko poskusis tudi vstaviti parameter
kernel = **** init=/bin/sh

> Ali komu kaz(e na to, da se bi naj po tej poti pris(lo do linuxa, ali je
> morda enostavneje povozit s(e ins(talacijo in vse skupaj znova ins(talirat?
> To sicer nekako ne bi rad, saj sem uspel z(e toliko stvari nas(telat ...

:). Odvisno.. ce ti rata tako popraviti namestitev potem bos imel izkusnjo
vec.

--
best regards,
Rok Papež.