povozil grub - kako do linuxa?

Aleksander Urbanc(ic( alex607 at volja.net
Fri Apr 4 12:09:48 CEST 2003

hojla,

znova se oglas(am z isto tez(avo. Pred c(asom sem povozil GRUB (in disk
celo formatiral) tako da ne morem do linuxa.

Napravil sem GRUB disketo, vendar ne pridem do konca.

gre pa takole:

ko se zaz(ene GRUB napis(em:

grub> root (hd1,4)
napis(e mi: filesystem type is ext2fs, partition type 0x83
napis(em:
kernel /boot/vmlinuz ro root=/dev/hdb5
odgovor je:
(linux-bzImage, setup=0x1400, size=0x1078c4)
nadaljujem:
initrd /boot/initrd
odgovor: (Linux-initrd @ oxffa1000, 0x3e752 bytes)
sledi: boot

potem kaz(e kot da bom delez(en veselega dogodka, pa se zadeva ustavi.

v zadnjih vrsticah tako med drugim pis(e.
Trying to move old root to /initrd ... failed.
Warning: unav+ble to open an initial console.
Kernel panic: no init found. Try passing init= option to kernel.

poskusil z(e tudi spreminjati podatke kot so (hd1,4) ali hdb5 navzgor in
navzdol.

Ali komu kaz(e na to, da se bi naj po tej poti pris(lo do linuxa, ali je
morda enostavneje povozit s(e ins(talacijo in vse skupaj znova ins(talirat?
To sicer nekako ne bi rad, saj sem uspel z(e toliko stvari nas(telat ...

Hvala,
Sas(o