[LUGOS] ATA RAID

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Tue Apr 1 15:15:52 CEST 2003

Ja. Definitivno to ni to.
Vendar med mojimi masinami hdparam kar lepo pove, kako se obanasa kak disk.

Zato sem podal oba na isti masini, malce za obcutek, kje smo.
Ali je HW raid s poceni IDE diski primerljiv s SCSI dragimi diski?
Po moje je.

Sicer pa globoko upam, da se 2400A zna obnasati kot spodobni SCSI v drugih situacijah.

Ponovno: zadovoljen s price/performance.

LP

Iztok