rutanje

Bojan Senièar bojan.senicar at siol.net
Thu Sep 26 10:46:05 CEST 2002

Hi

Imam mali problemèiè. Postavil sem Suse 7.3(ker. 2.4.10). Pred kratkim smo dobili ADSL in sem ga hotel usposobit kot ruter(iptables). Sam adsl se skonekta in lepo dela. Nekje pa sem ga moral pihniti ker ostale postaje ne pridejo na inet. Vklopljeno mam opcijo IP_forward=yes (echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward). S postaje lahko pingam ruter kej dlje pa ne pridem. Zaenkrat ne rabim nobenega firewalla ampak bi samo rad vse skozi spravil z maskerado. A moram še kej vklopit

Hvala