[LUGOS] Lucent fax data modem hook problem

Egon Pavlica Egon.Pavlica at p-ng.si
Tue Sep 10 09:48:53 CEST 2002

Najlepsa hvala Blazu in Metodu za pomoc,
rele mi deluje, ker ga slisim. Mislim pa, da sta bila problema dva.
prvi problem je bila reginalna nastavitev. V linuxu mi je stalno javljalo
da je modem nastavljena na North America. Nato sem nasel nekje, da pac v
linuxu niso se podprti eeprom ukazi in se sem v windowsih nastavil
reginalno nastavitev na Slovenia (hvala Blaz!) z ukazom
AT%T19,0,28 mislim - nasel sem navodila za AT ukaze na Agere strani.

drugi problem je najbrz telefon, ki je prikljucen preko modema - ko ga ni
mi stvar dela, ko je mi stvar dela ali pa ne.

ziv!

Egon Pavlica e-mail:egon.pavlica at p-ng.si
Laboratory for epitaxy and nanostructures
Nova Gorica Polytechnic (www.p-ng.si)
tel.+386-5-3315-249
fax.+386-5-3315-359