[LUGOS] Lucent fax data modem hook problem

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Sep 10 08:12:31 CEST 2002

Howdy!

egon.pavlica at p-ng.si wrote:

>imamo problem z modemom lucent v92 data+fax 8.22
>modem sicer deluje z ltmodem driverji. Modem pa noce
>prekiniti - odloziti veze. Ce priklopim telefon je isto. Z njim lahko klicem
>ko pa zelim prekiniti mi ne prekine - npr. klice naprej!
>preveril sem telefonsko linijo in imam samo dva kabla. Ali mogoce
>kdo ve, kaj bi se dalo narediti.

Mani tole disi na tezavo, ki se mi je pojavila na moji stari klasicni
motoroli. Naenkrat se je zacela obnasati prav tako, kot si opisal. Na
koncu sem sklenil, da je tezava v relejcku, ki fizicno dviga in spusca
linijo (je bil zataknjen v dvignejno linijo). Aja, pa pulzno klicanje
tudi ni vec delovalo (ker pac uporablja isti rele).

--
Peace!
  Mkx