[LUGOS] tezave s postfixom...

Klemen Vodopivec klemen-lugos at virtuni.net
Mon Sep 9 13:32:05 CEST 2002

Ni nujno da se simultaneus nanasa na tvoj server in na stevilo zahtev s
tvojega na uni server. Mogoce da ima drugi server nastimano, recimo 20
konkurentnih smtp zahtev, katere so ze vse zasedene, pa ne od tebe pac pa
od nekoga drugega. Recimo, na email.si se to dogaja kaksen krat. Ponavadi
pomaga da pocakas nekaj casa (vecerne-jutranje ure) in se queue sprosti.

--
LP, Klemen