tezave s postfixom...

Janez Pirc lugosmail at klub-kgs.si
Mon Sep 9 12:48:49 CEST 2002

Zivjo!

Imam malce cudno tezavo, pa se ne vidim ven iz nje :)

Uporabljam postfix in v queue-ju se mi je nabralo ze kar nekaj poste. Ko
dam mailq -q (flusham queue), mi mailq javi da mu server, kamor naj bi bila
posta odposlana vrne tole:

(host server.neki.com[266.266.266.266] refused to talk to me: 450-Too many
simultaneous connections to this server (245 max 170) 450 Come again latter)

kar pac razumem - ocitno se je v queue-ju nabralo prevec poste in ce jo
hocem poslat naenkrat to preseze omejitev, ki jo ima prejemnik. Zdaj me pa
zanima, kako bi dosegel, da bi, ko ga flusham, postfix skusal poslati le 10
sporocil (ali kolikor je pac sprejemljivo) naenkrat in bi postopoma
odposlal vsa. Nekaj sem ze probal, a so bili rezultati bolj jalovi :(

Kaksen nasvet?

lp, Janez Pirc