[LUGOS] PHP oz. podobno vprasanje?

rachek at amis.net rachek at amis.net
Mon Sep 9 11:15:13 CEST 2002

Citiranje Damir Dezeljin <programing at nib.si>:
> [...]
>
> datoteko, ki bi jo oni pobrali dol
>
> Prva varianta bi mi omogocala, da ce drugi user ve username od prvega
> (recimo user1), da nebi mogel napisati https://www.nekaj.si/user1.dat in
> dobiti datoteko. Ni pa mi prevec vsec, ker zaradi moje blesave pocasne
> povezave v internet bo trajal download par minut in ves ta cas se bo
> izvajala ena PHP skripta.
>
> Druga varianta mi po drugi strani omogoca, da datoteke predhodno pripravim
> in jih po moznosti gzipam, ter jih \'ze pripravljene\' pobiramo dol, poleg
> - Kaksna boljsa ideja oz. hint kako to narediti?
Hja,ziher bi se dalo nekako naredit, da se php skripta predstavi ne kot html
ampak kot tista tvoja .dat datoteka. Torej, vključiš handler za .dat,da se
izvaja kot PHP skripta. V skripti sami pa določiš,da pošlje clientu header, da
je to txt ali pa nevem, excel file ... Mislim, da se mora dat to naredit tudi v
httpd.conf-u.

> - Se da zdruziti prvo in drugo varianto (torej da vsi pobirajo \'svoje
> personalizirane\' podatke iz istega URL-ja ter da so ti podatki
> kompresirani)?
Ja, uporabi mod_gzip. Čudovita zadeva. Naredi handler za tisto datoteko pa je.
Po mojih testiranjih z .html(kar z cat x.html > nekaj.html 10x, pa sem dobil
600Kb dolg html) se skompresira na 20%. Dovolj nova IE in NS imata gzip podporo
vključeno, http strežnik pa bo clientom sam dopovedal, da mu pošilja gzipan
stream.

> - Te podatke zgeneriram z Python-om. Ker nimam instaliran mod_python v
> Apachi-ju me zanima kako bi bilo najbolje da ta progy v Python-u klicem
> iz PHP-ja?
exec() ? Vseeno bi priporočal uporabo mod_phyton-a,čeprav o phytonu nimam
pojma. Izkušnje ...

LP, r.